مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-17سياسي

خدمات کنگره شهدای استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:کمیته های تخصصی تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان تشکیل شده و شورای سیاستگذاری آن نیز به طور مرتب جلسات خود را برگزار می کند که استفاده از تجربیات کنگره شهدای استان در این امر بسیار می تواند موثر باشد.

- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:کمیته های تخصصی تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان تشکیل شده و شورای سیاستگذاری آن نیز به طور مرتب جلسات خود را برگزار می کند که استفاده از تجربیات کنگره شهدای استان در این امر بسیار می تواند موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن کریمی که در نشست دانشنامه تخصصی دفاع مقدس استان مرکزی سخن می گفت بیان کرد:دفاع مقدس احیاگر فرهنگ و روحیه ایثار، شهادت، جهاد و مجاهدت فی سبیل الله در ایران اسلامی است و امروز هرچقدر بتوانیم از این فرهنگ ارزشمند به خوبی استفاده کنیم در راستای اعتلا و پیشرفت جامعه اسلامی موفق تر عمل کرده ایم.

وی افزود:امروز در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس این مسئله مهم را باید بیشتر متوجه شویم که این مقطع ارزشمند تا چه اندازه آثار و برکات موثر داشته و هر زمان که از این فرهنگ استفاده کردیم موفق بوده ایم.

در طی این 6 سال گذشته به برکت برگزاری کنگره شهدای استان و تشکیل ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای ترویج ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کنگره شهدای استان مرکزی

خدمات کنگره شهدای استان مرکزی