مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-17بين الملل

ژنرال اسراییلی: با وجود توافقنامه های صلح، در سایه یک تهدید اساسی قرار داریم


یک ژنرال اسراییلی گفت، در حالی که رژیم صهیونیستی مشغول جشن توافقنامه های صلح با کشورهای حوزه خلیج فارس است باید برای حل سیاسی اختلافات با فلسطین به ویژه در راستای جدا کردن فلسطینی ها از اسراییلی ها فشار بیاورد.

- یک ژنرال اسراییلی گفت، در حالی که رژیم صهیونیستی مشغول جشن توافقنامه های صلح با کشورهای حوزه خلیج فارس است باید برای حل سیاسی اختلافات با فلسطین به ویژه در راستای جدا کردن فلسطینی ها از اسراییلی ها فشار بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماتان ویلنای، معاون رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه معاریو گفت، طرح الحاق بخش وسیعی از کرانه باختری یک زمانی در حاشیه برنامه راستگراها قرار داشت اما ناگهان روی میز مذاکره قرار گرفت.

با اینکه الحاق شهرهای فلسطینی توازن شکننده بافت جمعیتی داخل اسراییل را تغییر می دهد اما هیچ یک از نخست وزیران قبلی چنین طرحی را مطرح نکردند.

وی افزود: بحث تند و داغ درباره تبعات طرح الحاق نباید در رسانه ها انجام شود اما این بحث واقعی باید با رهبران سیاسی اسراییل عمیقا مطرح شود.

من همه طرح های الحاق در خاورمیانه را مطالعه کردم و متوجه شدم که هرگونه الحاق در گذشته به جنگ های غیر ضروری منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: با وجود توافقنامه های صلح، در سایه یک تهدید اساسی قرار داریم

ژنرال اسراییلی: با وجود توافقنامه های صلح، در سایه یک تهدید اساسی قرار داریم