مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-17سياسي

راغفر: روحانی تا توانست دولت بعدی را بدهکار کرد


عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه الزهرا تهران گفت: این دولت تا توانسته از ظرفیت های درآمدی دولت بعدی خرج کرده و آنها را بدهکار کرده است و عملاً فرصتی برای اصلاح امور به خصوص تغییر ریل گذاری اقتصاد فراهم نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در اخبار ویژه خود به گفت وگوی حسین راغفر، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه الزهرا تهران پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه الزهرا تهران درباره لایحه بودجه سال 1400 به آفتاب یزد گفته است: متأسفانه دولت آقای روحانی به طور بی سابقه ای بدهی های خود را افزایش داده و عملاً پرداخت و پس دادن این بدهی ها بسیار سخت شده لذا، چون دولت برای این موضوع کاری نکرده و نمی کند به گردن دولت آتی می افتد که حداقل نیمی از سال آینده را دولت بعدی باید عهده دار شود.

  حسین راغفر افزود: این دولت تا توانسته از ظرفیت های درآمدی دولت بعدی خرج کرده و آنها را بدهکار کرده است و عملاً فرصتی برای اصلاح امور به خصوص تغییر ریل گذاری اقتصاد فراهم نکرده و به یک معنایی همه راه های پیش روی دولت بعدی را کاملا بسته به نحوی که آنها به جز مسیری که تاکنون طی شده نتوانند بپیمایند و ادامه وضع موجود با توجه به وضعیت بودجه ای عملا جامعه را با مخاطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راغفر: روحانی تا توانست دولت بعدی را بدهکار کرد

راغفر: روحانی تا توانست دولت بعدی را بدهکار کرد