مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-17اقتصادي

تعدیل 75 تا 90 درصدی تعرفه ناوبری و فرودگاهی برای ایرتاکسی


معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: اصلاحیه ماده 63 قانون وصول برخی درآمدهای عمومی دولت و مصرف آن در موارد معین برای اجرا از اول آذر ماه ابلاغ شد.

- حمیدرضا سیدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: این اصلاحیه روز بیستم آبان 99 توسط دبیر هیات دولت برای اجرا، ابلاغ شد و هیات وزیران با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اصلاح آیین نامه اجرایی ماده (63) قانون وصول بخشی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین موضوع تعرفه خدمات در پاویون، تعرفه های خدمات ناوبری و فرودگاهی موافقت کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این موافقت، تعرفه ها در بخش هوانوردی عمومی در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از 75 تا 90 درصد تعدیل و هواپیماهای آموزشی از معافیت 50 درصدی در پروازهای ناوبری برخوردار خواهند شد.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: یکی از نکات مهم در این اصلاحیه توجه ویژه به برنامه توسعه هوانوردی عمومی است و برای اولین بار در تاریخ صنعت هواپیمایی کشور است که به هوانوردی عمومی هویت حقوقی و مستقل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل 75 تا 90 درصدی تعرفه ناوبری و فرودگاهی برای ایرتاکسی

تعدیل 75 تا 90 درصدی تعرفه ناوبری و فرودگاهی برای ایرتاکسی