مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-17سياسي

اتمام زیرسازی راه آهن اردبیل - میانه تا 2 ماه آینده


استاندار اردبیل از اتمام زیر سازی پروژه راه آهن اردبیل - میانه با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تا 2 ماه آینده خبر داد.

- اردبیل - استاندار اردبیل از اتمام زیر سازی پروژه راه آهن اردبیل - میانه با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تا 2 ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو پیش از ظهر سه شنبه در جلسه امضا تفاهم نامه نامه اجرای پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا در اردبیل با بیان اینکه مرحله زیر سازی پروژه راه آهن اردبیل میانه به همت قرارگاه سازندگی ختم الانبیا هم اکنون از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است اظهار داشت: انتظار می رود در ماه های آینده بعد از اتمام زیر سازی این پروژه فاز جدیدی از اجرای طرح راه آهن اردبیل -میانه آغاز شود.

وی از سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه سیکل ترکیبی سبلان نیز خبر داد و گفت: سه واحد بخار پیشرفته در این سیکل ترکیبی وارد چرخه خواهد شد که یک واحد از این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید و 2 واحد دیگر نیز در بهار و تابستان 1400 عملی خواهد شد.

استاندار اردبیل مشارکت و همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های حمل و نقل شهری و برون شهری را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: هم اکنون 45 کیلومتر از طرح جاده سرچم به اردبیل و رل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام زیرسازی راه آهن اردبیل - میانه تا 2 ماه آینده

اتمام زیرسازی راه آهن اردبیل - میانه تا 2 ماه آینده