مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-17اجتماعي

احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج


رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان از احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج خبر داد و گفت: این مدرسه پنجاه وسومین مدرسه اوتیسم کشور بوده که به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان از احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج خبر داد و گفت: این مدرسه پنجاه وسومین مدرسه اوتیسم کشور بوده که به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

خلیل رنجبر، در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 95 دانش آموز اوتیسم در استان کردستان داریم که برای این تعداد دانش آموز در سنندج یک مرکز وجود داشت که استاندارد نیست.

وی با اشاره به شرایط و ویژگی های مدارس استثنایی و به ویژه اوتیسم، افزود: هزینه ساخت این مدارس پنج تا 10برابر بیشتر از سایر مدارس عادی است.

رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با قدردانی از مساعدت خیرین مدرسه ساز در این امر خداپسندانه بیان کرد: مهندس میرلوحی یکی از خیرین مدرسه ساز کشور هزینه ساخت این پروژه آموزشی را بر عهده گرفته اند و تجهیزات مورد نیاز این مدرسه را سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور بعد از اتمام تأمین خواهد کرد.

وی نیازهای دانش آموزان با نیازهای ویژه را متنوع دانست و اعلام کرد: از بین دانش آموزان این مجموعه، استعدادهای ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج

احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج