مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-17سياسي

انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه


در بحث نهاد برنامه ریزی هم آقای پورمحمدی و هم آقای نوبخت می دانند که حداقل از 3 ماه قبل از شخص بنده تا بقیه کمیسیون های مجلس گام به گام تا 48 ساعت قبل در مورد این موضوعات هماهنگ پیش آمدیم و همیشه از آن ها به صورت شفاهی و کتبی حمایت کردیم.

- دیدنی های امروز؛ از نعش کِشی زندانیان آمریکا تا توفان وامکو در فیلیپین ترس مجری جنجالی شبکه یک از سرفه های مهمان برنامه! (فیلم) بیمه سلامت: بیماران کرونا روی تخت بیمارستان بیمه می شوند رییس هیات مدیره استقلال :با قراردادهای سعادتمند تا 5 سال دیگر باید به دادگاه برویم/انتشار فایل صوتی از مدیرعامل سابق در برنامه زنده این بار گوجه فرنگی .

کارگران ساختمانی کردستان: کولبری می کنیم تا بتوانیم حق بیمه خود را بپردازیم نیویورک تایمز: ترامپ هفته گذشته به فکر حمله نظامی به ایران بوده ثبت احوال: در تامین بدنه کارت ملی هوشمند مشکل داریم/ 9 میلیون و 700 هزار نفر در انتظار کارت صف های طولانی آزمایش کرونا در استرالیا (فیلم) آرزوها مان را ببین؛ خرید یک پراید دستِ دومِ تصادفی (25 نظر) تحقیقات دانشمندان برای بررسی اثر محلول آب نمک بر کرونا: عجالتاً غرغره کنید و بینی تان را بشویید (14 نظر) 10 نقش آفرینی ماندگار زنان سینمای ایران بعد از انقلاب (13 نظر) از باب ْهمایون تا جورجیا؛ پس چرا واگنِ برجام را از ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه

انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه