مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-17سياسي

افول اقتصاد آمریکا از درون و بیرون/کریدور شمال به جنوب تا سال آینده تکمیل می شود


به گفته دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، افول آمریکا در جهان بین الملل و اقتصادی در حال افول بوده و دیگر آمریکا یک قدرت کامل نیست و در کنار دیگر قدرت های اقتصادی جهان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، سردار سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز  در همایش بین المللی اتحادیه اوراسیا در سالن همایشات بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در این همایش 100 مقاله ارائه شده است، اظهار کرد: در این همایش 100 مقاله ارائه شده و از مجموعه آنان 44 مقاله برگزیده شدند که این مسئله نشان دهنده اهمیت این همایش است.

وی با اشاره به تغییر ساختار نظام قدرت در جهان بین الملل گفت: ساختار قدرت در نظام بین المللی دچار تغییر شده و نظام اقتصادی در غرب و شرق در حال شکل گرفتن است زیرا اقتصاد آمریکا از درون و بیرون در حال افول است.

دبیر همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا با اذعان به اینکه اقتصاد آمریکا در جهان بین الملل در حال تغییر است، تصریح کرد: افول آمریکا در جهان بین الملل و اقتصادی در حال افول بوده و دیگر آمریکا یک قدرت کامل نیست و در کنار دیگر قدرت های اقتصادی جهان قرار می گیرد.

صفوی با تأکید بر نقش ویژه اتحادیه اوراسیا در پیدایش قدرت های اقتصادی جدید در جهان افزود: با تفاهم نامه امضاشده میان کشورهای اتحادیه اوراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول اقتصاد آمریکا از درون و بیرون/کریدور شمال به جنوب تا سال آینده تکمیل می شود

افول اقتصاد آمریکا از درون و بیرون/کریدور شمال به جنوب تا سال آینده تکمیل می شود