مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-17اقتصادي

توزیع 700 هزار بسته معیشتی در اصفهان/تیمهای رصد بهداشت عمومی تشکیل می شود 


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به توزیع 700 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر کدام 250 هزار تومان برای نیازمندان گفت: یک هزار و 100 تبلت نیز در میان دانش آموزان توزیع شد.

- اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به توزیع 700 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر کدام 250 هزار تومان برای نیازمندان گفت: یک هزار و 100 تبلت نیز در میان دانش آموزان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبدون رعایت موارد شرعی در استان اصفهان دفن نشده است.

وی با اشاره به توزیع 700 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر یک 250 هزار تومان برای نیازمند در بحران کرونا گفت: همچنین یک هزار و 100 تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.

راه اندازی 200 کارگاه تولید ماسک در اصفهان سردار فدا با اشاره به راه اندازی 200 کارگاه تولید ماسک در اصفهان ابراز داشت: برای این امر از سه هزار عضو خانواده بد سرپرست برای تولید استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه تیم های رصد عمومی بهداشت نیز به زودی در استان اصفهان راه اندازی خواهد شد، افزود: همچنین در فضای مجازی نیز با استفاده از شبکه های اجتماعی مساجد و پایگاه های بسیج استان در این زمینه ورود خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ابراز داشت: ضروری است که اطلاعات دقیقی درباره وضعیت شیوع کرونا در محلات ارائه شود تا در زمینه توزیع تجهیزات و امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 هزار بسته معیشتی در اصفهان/تیمهای رصد بهداشت عمومی تشکیل می شود 

توزیع 700 هزار بسته معیشتی در اصفهان/تیمهای رصد بهداشت عمومی تشکیل می شود