مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-17اجتماعي

عدم تخلیه نخاله های ساختمانی شهر همدان در روستاها


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: نخاله های ساختمانی همدان به هیچ وجه در روستاهای اطراف شهر همدان تخلیه نمی شوند.

- ایسنا/همدان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: نخاله های ساختمانی همدان به هیچ وجه در روستاهای اطراف شهر همدان تخلیه نمی شوند.

بابک مهدی آزاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخاله های ساختمانی همدان به محل مشخص و مجاز خود منتقل می شوند اما ممکن است یک ماشین که قرار است نخاله ساختمانی را تخلیه کند، از اهالی روستاهای اطراف همدان باشد و سرویس آخر خود را در کنار روستا تخلیه کند که تخلف راننده محسوب می شود و نمی توان گفت شهرداری مقصر است.

وی تصریح کرد: در مواقعی هم ممکن است این نخاله ها متعلق به ساکنان روستاها باشد چراکه یکی از معضلات حال حاضر استان همدان این است که برای تخلیه و مدیریت نخاله های ساختمانی روستاها محل مشخصی تعیین نشده و مسئولیت مدیریت این موضوع بر عهده دهیاران بوده بنابراین ما برای همکاری در صورتی که دهیاران موارد تخلفی را در حریم شهرها گزارش دهند، می توانیم اقدام قانونی لازم به عمل آوریم.

رییس اداره پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان نیز گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی شهری در مکان مجاز مشخص شده بسیار راحت تر و در دسترس تر است تا ما بخواهیم این زباله ها را در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تخلیه نخاله های ساختمانی شهر همدان در روستاها

عدم تخلیه نخاله های ساختمانی شهر همدان در روستاها