مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-17سياسي

برگزاری بزرگداشت«مرضیه دباغ» در همدان/ کتاب خاطرات رونمایی می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: مراسم بزرگداشت مرضیه دباغ از مبارزان انقلابی کشور امروز در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر امور بانوان استانداری همدان؛ ربیعه علیمحمدی با اشاره به سالگرد درگذشت مرحومه مرضیه حدیدچی (خانم دباغ) از بانوان مبارز انقلابی کشور اظهار کرد: خانم دباغ از چهره های ملی و بین المللی است که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب، مبارزات انقلابی و همراهی با امام (ره) داشت.

وی به جایگاه وی در دوران دفاع مقدس و پایه گذاری سپاه منطقه غرب کشور اشاره کرد و گفت: مرضیه حدیدچی حتی دو سال در مرزها مشغول به کار بود که باید گفت جایگاه بالایی در دوران انقلاب یا پیروزی انقلاب دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان بیان کرد: مقرر بود مراسم بزرگداشت این بانوی ارجمند به صورت کنگره و در تاریخ تولد 80 سالگی وی برگزار شود اما به علت شیوع کرونا این برنامه ممکن نیست و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شود.

وی گفت: 10 نفر شامل نماینده بسیج جوانان، بسیج جامعه زنان، بسیج ادارات، بسیج کادر درمان به نمایندگی از جامعه زنان در این برنامه حضور می یابند و مراسم بزرگداشت به صورت تلویزیونی از شبکه استانی و شبکه ملی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگداشت«مرضیه دباغ» در همدان/ کتاب خاطرات رونمایی می شود

برگزاری بزرگداشت«مرضیه دباغ» در همدان/ کتاب خاطرات رونمایی می شود