مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 03:002020-11-16سياسي

رفع ایرادهای وارده به طرح تامین کالاهای اساسی/ طرح سه شنبه به رای گذاشته می شود


احسان خاندوزی بابیان اینکه درباره رفع ایرادهای طرح تامین کالاهای اساسی جلساتی را بااعضای شورای نگهبان برگزار کرده ایم گفت: بااصلاحات جدید، - این طرح در جلسه علنی سه شنبه به رای گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، سید احسان خاندوزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب دو سیما افزود: روند همکاری مجلس و دولت خوب و سازنده است و از نظر کارشناسی دولت در مصوبات استفاده می کنیم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نظر کارشناسان، منابع مورد نیاز این طرح که 30 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است در چارچوب قانون تأمین می شود.

وی با بیان اینکه ایراد شورای نگهبان از این مصوبه، مشخص نبودن منابع مالی آن است افزود: دولت اکنون 11 درصد معادل 10 هزار میلیارد تومان سهام بانک ملت 11 هزار میلیارد تومان سهام پالایشگاه تهران 26 هزار میلیارد تومان سهام مس ایران 45 هزار میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه و 14 هزار میلیارد تومان سهام مخابرات را دراختیاردارد که منابع مورد نیاز طرح تأمین کالاهای اساسی جزیی از این ارقام است و اگر تدبیر و اراده ای باشد این منابع به طور قطع قابل وصول است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنا نیست طرح هایی مثل تأمین کالاهای اساسی با اصرار مجلس به مجمع تشخیص مصلحت برود و فرآیند آن ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادهای وارده به طرح تامین کالاهای اساسی/ طرح سه شنبه به رای گذاشته می شود

رفع ایرادهای وارده به طرح تامین کالاهای اساسی/ طرح سه شنبه به رای گذاشته می شود