مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 19:202020-11-16سياسي

حل معضل حاشیه نشینی بر عهده حاکمیت است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشینه نشینی ریشه در فقر و بی عدالتی دارد و حل این معضل بر عهده حاکمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روح اله متفکرآزاد روز دوشنبه در جلسه‌ی بررسی پروژه‌ی انتقال آب ارس به تبریز و سایر پروژه‌های مشترک ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و دستگاه‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: حاشیه نشینی موضوعی است که همواره در خصوص آن ابراز نگرانی کرده‌ایم که خوشبختانه شاهد وفاق برای حل این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: همه‌ی ارکان حاکمیتی به صورت همدل پای کار آمده اند و شهرداری، شورای شهر، استانداری، ادارات، مجموعه سپاه پاسداران و بسیج هرکدام طرح و پلن دارند و در میان نمایندگان نیز اراده دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله‌ی حاشیه نشینی ریشه در فقر، بی عدالتی، نداشتن شغل و مهاجرت دارد، تاکید کرد: ما باید به عنوان حاکمیت این موضوعات را حل کنیم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا وضع اقتصادی مردم بهتر شده و بتوانند در جای خوب زندگی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه‌ای که داریم این است که علاوه بر لزوم رعایت حریم گسلها، نباید شاهد شکل گیری نظام مسکنی فقرایی در حاشیه شهر باشیم و اینطور نباشد که تنها در یک نقطه از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل حاشیه نشینی بر عهده حاکمیت است

حل معضل حاشیه نشینی بر عهده حاکمیت است