مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-16اقتصادي

عامل انسانی دلیل 90درصد تصادفات سیستان وبلوچستان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: از آنجا که عامل انسانی دلیل افزون بر 90 درصد تصادفات رانندگی استان است اصلاح و توسعه فرهنگ رانندگی نقش بسزایی در کاهش این حوادث و تلفات ناشی از آن داشته باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: از آنجا که عامل انسانی دلیل افزون بر 90 درصد تصادفات رانندگی استان است اصلاح و توسعه فرهنگ رانندگی نقش بسزایی در کاهش این حوادث و تلفات ناشی از آن داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منصور بیجار در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی و حمل و نقل سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگ ترافیک، ساده ترین و کم هزینه ترین راهکار برای کاهش وقوع تصادفات رانندگی درون و برون شهری است، اظهارکرد: ضروری است از بستر شبکه مجازی که به نوعی همه جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده برای توسعه فرهنگ ترافیکی در استان بهره گرفت.

وی گفت: هم اینک در راستای توسعه زیر ساخت های شبکه حمل و نقل سیستان وبلوچستان اقدامات مناسبی برای راه اندازی بزرگراه مورد توجه قرار گرفته که می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان وبلوچستان استفاده از شبکه شاد برای فرهنگ سازی دانش آموزان را عاملی موثر در کاهش تصادفات در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انسانی دلیل 90درصد تصادفات سیستان وبلوچستان است

عامل انسانی دلیل 90درصد تصادفات سیستان وبلوچستان است