مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-16دانش

ایستگاه اهدای خون به همت جهادگران دانشگاه آزاد مشهد به زودی برپا می شود


سیدمحمود بهشتی، معاون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به درخواست سازمان های انتقال خون در سراسر کشور از مردم برای اهدای خون، - معاون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کمبود خون در سطح کشور و مشهد، به زودی ایستگاه اهدای خون در فضای دانشگاه آزاد مشهد برپا می شود.

سیدمحمود بهشتی، معاون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به درخواست سازمان های انتقال خون در سراسر کشور از مردم برای اهدای خون، اظهار کرد: از سوی سازمان انتقال خون استان نیز اعلام شده است که تا 5 روز آینده وضعیت کمبود خون بحرانی تر می شود.

بهشتی بیان کرد: در همین راستا با مسئولان دانشگاه آزاد مذاکره کردیم تا بخشی از فضای دانشگاه را برای این منظور اختصاص دهند و سازمان انتقال خون مشهد بتواند تجهیزات دریافت خون را در این بخش برپا کند.

معاون جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد افزود: مذاکرات برای برپایی این ایستگاه انتقال خون انجام شده و احتمالا تا چند روز آینده تجهیزات مورد نیاز به دانشگاه منتقل می شود و پس از آن فراخوان ایستگاه را منتشر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه اهدای خون به همت جهادگران دانشگاه آزاد مشهد به زودی برپا می شود

ایستگاه اهدای خون به همت جهادگران دانشگاه آزاد مشهد به زودی برپا می شود