مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 14:102020-11-16پزشكي

مرکز تشخیص سریع بیماری کرونا در شاهین شهر تأسیس می شود


فرماندارشهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مرکزجدید تشخیص سریع بیماری کووید19 به زودی با تلاش اداره بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در شاهین شهرتاسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، اسفندیارتاجمیری ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری مبتلا می شود، تصریح کرد: ادامه هردورهمی خانوادگی در مناسبت های شادی و عزا به از دست دادن عزیزان شهروندان منجرخواهدشد.

مردم از حضور در تجمعات خانوادگی پرهیز کنند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: برپایی دورهمی های خانوادگی، عدم قرنطینه بیماران دارای ویروس کووید 19، جهش ژنتیکی این ویروس در کشور و حضور در تجمعات هم چون عزاداری ها و عروسی ها، از عوامل گسترش بیماری یی در خانه های خود نمی مانند تا کامل درمان شوند و با حضور در شهر، شهروندان را مبتلا می کنند، انتقاد کرد.

وی اعلام کرد: 39 واحد آرایشگاه مردانه و زنانه، مهدهای کودک و پیش دبستانی که فعالیت های مخفیانه داشتند تذکر کتبی گفتند و یا تعطیل شدند.

پارسا هم چنین به کاهش مبتلایان به کووید دریک هفته اخیر در شاهین شهر و افزایش یافتن مبتلایان به این بیماری به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در شهرهای گرگاب، وزوان، میمه و لایبید اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیص سریع بیماری کرونا در شاهین شهر تأسیس می شود

مرکز تشخیص سریع بیماری کرونا در شاهین شهر تأسیس می شود