مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-16اقتصادي

بازگشت دو کارخانه آسفالت و شن و ماسه به چرخه تولید


شهردار دهدشت از سرگیری فعالیت دو کارخانه شن و ماسه به چرخه تولید در این شهر خبر داد.

- احسان تابش نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ضرورت توسعه شهری افزود: کارخانه آسفالت، شن و ماسه شهرداری دهدشت می تواند کمک فراوانی به تحقق این مهم داشته باشد، اما متاسفانه این دو سرمایه عظیم ماه ها به دلیل عدم مدیریت صحیح، راکد و بدون استفاده مانده بودند که با تلاش های شبانه روزی در سه هفته گذشته و انجام تعمیرات لازم این دو کارخانه از امروز به چرخه تولید بازگشتند.

وی با توجه به محصولات تولیدی این دو کارخانه اظهار کرد: در کارخانه سنگ شکن روزانه بیش از 60 تن انواع ماسه شسته و شکسته، شن نخودی، شن بادامی و شن فال تولید و در کارخانه آسفالت ظرفیت تولید روزانه 120تن وجود دارد.

شهردار دهدشت تصریح کرد: در این دو کارخانه ظرفیت تولید سالانه بیش از 26 هزار تن شن و ماسه و 43 هزار تن آسفالت وجود دارد که تلاش می شود با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود اقدامات موثری را در توسعه مناطق مختلف و زیر ساخت های شهر دهدشت انجام دهیم.

تابش نژاد با اشاره به مزایای راه اندازی این دو کارخانه بیان کرد: از مهمترین مزایای اجرای این طرح، توسعه مناطق شهری، آسفالت معابر، استفاده بخش خصوصی در حوزه راهسازی شهرستان های چرام و کهگیلویه و تامین مصالح ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دو کارخانه آسفالت و شن و ماسه به چرخه تولید

بازگشت دو کارخانه آسفالت و شن و ماسه به چرخه تولید