مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-16اجتماعي

ورود سامانه بارشی به همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی جدید از روز جمعه وارد استان و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت به طوری که در مناطق شمالی و نقاط مرتفع بارش ها به صورت برف خواهد بود.

- روح الله زاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس همدان با بیان اینکه دمای هوا از روز پنج شنبه کاهش می یابد اظهار کرد: بارش های پراکنده و خفیف  در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه آسمان استان نیمه ابری همراه با بارش خفیف باران است افزود: در هفته جاری در برخی از نقاط شاهد مه صبحگاهی با کاهش دمای هوا حدود صفر درجه سانتیگراد هستیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: سامانه بارشی جدید از روز جمعه وارد استان و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت به طوری که در مناطق شمالی و نقاط مرتفع بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اواخر هفته جاری شاهد کاهش دمای خواهیم بود ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمایی همدان بین 7 و صفر درجه سانتیگراد در نوسان  بوده است.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نهاوند با 17 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان  و همدان، قهاوند و گل تپه با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط در استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به همدان

ورود سامانه بارشی به همدان