مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-16اقتصادي

اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در توانمندسازی جامعه بهزیستی


مدیر کل بهزیستی مازندران در نشست با رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

- ایسنا/مازندران مدیر کل بهزیستی مازندران در نشست با رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

فرزاد گوهردهی در نشست با رییس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به آموزش و بهره گیری از روش های جدید پژوهشی جهت توسعه مشاغل خانگی، این مهم را در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت برشمرد و آن را موجب افزایش توانمندی های اقتصادی این قشر دانست.

وی افزود: بهره گیری از روش های نوین آموزش و پژوهش در توسعه مشاغل خانگی به ویژه در زنان سرپرست خانوار با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کسب و کار در جامعه بسیار پراهمیت است.

در این دیدار محمد رضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی با تفاهمنامه ای میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری منعقد شد و اکنون جهاد دانشگاهی مازندران با همه ظرفیت های خود ضمن شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های استان، با آموزش صاحبان مشاغل خانگی گامی مهم در اجرای این طرح برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در توانمندسازی جامعه بهزیستی

اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در توانمندسازی جامعه بهزیستی