مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-16دانش

رایزنی لبنان برای پرداخت شهریه کمتر دانشجویانش در بلژیک


چندین دانشگاه بلژیکی اعلام کردند که از این پس دانشجویان لبنانی این کشور نیز شهریه ای برابر با دانشجویان بلژیکی پرداخت خواهند کرد.

- چندین دانشگاه بلژیکی اعلام کردند که از این پس دانشجویان لبنانی این کشور نیز شهریه ای برابر با دانشجویان بلژیکی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یودبلیونیوز، فادی حاج علی سفیر لبنان در بلژیک به وزیر آموزش و پرورش کشورش اعلام کرد دانشجویان لبنانی که در دانشگاه های والونیا –بروکسل ثبت نام کرده اند، برای سال تحصیلی 21-2020 از پرداخت شهریه معاف هستند.

هیات رییس دانشگاه های بلژیک نیز تایید کرد که جندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دانشجویان لبنانی را از پرداخت هزینه ثبت نام که برای هر دانشجو سالیانه 4هزار و 175 یورو می شود، معاف کرده اند.

در عوض، از این پس دانشجویان لبنانی به اندازه دانشجویان بلژیکی در دانشگاه های این کشور شهریه پرداخت خواهند کرد که مبلغی حدود 835 یورو در سال می شود.

بنابراین هر دانشجوی لبنانی با این قانون جدید، در هر سال 3 هزار و 340 یورو پس انداز خواهد کرد.

سفیر لبنان گفت: مذاکرات با سایر دانشگاه ها مانند دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی تدریس می کنند، در حال انجام است تا به موفقیت هایی مشابه این موضوع دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی لبنان برای پرداخت شهریه کمتر دانشجویانش در بلژیک

رایزنی لبنان برای پرداخت شهریه کمتر دانشجویانش در بلژیک