مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-16فناوري

وضعیت ارتباط مخابراتی شهرستان سراب بررسی شد


در راستای بررسی وضعیت ارتباط مخابراتی شهرستان سراب، نماینده مردم سراب و فرماندار این شهرستان با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.

- نماینده شهرستان سراب در این دیدار با قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خاطر تخصیص اعتبارات لازم و مساعدت برای توسعه و ارتقای پوشش شبکه همراه اول در روستاهای شهرستان، گفت: در سال های اخیر با تلاش شرکت مخابرات وضعیت شاخص های مخابراتی شهرستان به نحو مطلوبی ارتقای پیدا کرده است.

یوسف داودی ادامه داد: در روزهای کرونایی که مردم و دانش آموزان جهت دریافت خدمات غیرحضوری و آموزش های مجازی نیاز مبرمی به اینترنت دارند، امیدوارم که این روند با سرعت بیشتری تداوم داشته باشد.

وی در ادامه خواستار توسعه اینترنت پرسرعت و پوشش همراه اول در روستاهای فاقد این سرویس ها و نیز رفع گره های پوشش تلفن همراه در جاده بستان آباد – سراب، سراب - نیر و بخشی از جاده های جدید شهرستان شد.

یوسف شکوری، مدیر شرکت مخابرات استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های مخابراتی در بخش های تلفن ثابت، ارتباطات روستایی، پوشش شبکه همراه و اینترنت پرسرعت شهرستان سراب، افزود: امیدوارم با تلاش همکاران بتوانیم باقیمانده طرح های در دست اقدام توسعه شبکه تلفن همراه و ثابت شهرستان را به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ارتباط مخابراتی شهرستان سراب بررسی شد

وضعیت ارتباط مخابراتی شهرستان سراب بررسی شد