مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-16سياسي

مجرمین آبگرم به اهدای تبلت به دانش آموزان محکوم شدند


رییس دادگاه حوزه قضایی آبگرم از اجرای مجازات جایگزین حبس و صدور حکم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند برای مجرمین در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین میثم خزایی در رابطه با آرا صادره گفت: متهمین که مرتکب جرایمی از قبیل تخلف بهداشتی، نگهداری مشروبات الکلی، اخلال در نظم عمومی و … شده بودند، به تحمل حبس محکوم شدند.

وی افزود: با توجه به اوضاع و احوال ارتکاب جرم پیش بینی اصلاح آنان، ابراز ندامت از عمل ارتکابی، به استناد ماده 77 قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس آنها به همکاری با کمیته امداد جهت خرید گوشی همراه هوشمند یا تبلت برای دانش آموز نیازمند تبدیل شده و اقلام مورد رأی تهیه و در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفت.

خزایی تصریح کرد: بر اساس ضوابط قانونی و در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها و با توجه به تفاهم نامه ای که میان دادگستری کل استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی منعقد گردیده،، دادگاه آبگرم اقدام به صدور مجازات جایگزین نموده است.

وی عنوان کرد: هدف از محکوم کردن متهم به مجازات زندان، تضمین آرامش و امنیت جامعه است، ولی در عمل زندان منجر به قطع رابطه زندانی با زندگی عادی، خانواده، کار و دوستانش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمین آبگرم به اهدای تبلت به دانش آموزان محکوم شدند

مجرمین آبگرم به اهدای تبلت به دانش آموزان محکوم شدند