مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-16اقتصادي

گردشگری کشاورزی یکی از راهبردهای مهم برای توسعه روستایی


معاون گردشگری گیلان از صدور دستورالعمل مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبرداد و گفت: گردشگری کشاورزی شامل فعالیت هایی با اهداف آموزشی و تفریحی و یا گذران اوقات فراغت در مزرعه و یا دیگر محیط های کشاورزی انجام می شود.

- ایسنا/گیلان معاون گردشگری گیلان از صدور دستورالعمل مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبرداد و گفت: گردشگری کشاورزی شامل فعالیت هایی با اهداف آموزشی و تفریحی و یا گذران اوقات فراغت در مزرعه و یا دیگر محیط های کشاورزی انجام می شود.

حمید آذرپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دستورالعمل مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی از سوی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صادر شده تا افراد و یا کشاورزانی که می خواهند از زمین یا باغات خود در راستای رونق گردشگری استفاده کنند، با مراجعه به این دستورالعمل از نحوه صدور مجوز آن مطلع شوند.

معاون گردشگری گیلان گفت: این دستورالعمل با هدف بهبود معیشت کشاورزان و توسعه پایدار روستایی، حفظ حقوق و منافع قانونی فعالان بخش گردشگری کشاورزی و استفاده از ظرفیت آنها در جهت پیشبرد اهداف گردشگری و نظارت بر فعالیت و عملکرد آنها، کاهش بیکاری و افزایش درآمد روستاییان و کاهش نامطلوب آثار زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی یکی از راهبردهای مهم برای توسعه روستایی

گردشگری کشاورزی یکی از راهبردهای مهم برای توسعه روستایی