مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-16سياسي

راه اندازی «شیفت ایثار» در بیمارستان ابرکوه توسط جهادگران سلامت


جهادگران سلامت ابرکوه با هدف حمایت از کادر درمان و کمک به بیماران کرونایی، شیفت ایثار را در تنها بیمارستان این شهرستان راه اندازی کردند.

- راه اندازی شیفت ایثار در بیمارستان ابرکوه توسط جهادگران سلامت ایسنا/یزد جهادگران سلامت ابرکوه با هدف حمایت از کادر درمان و کمک به بیماران کرونایی، شیفت ایثار را در تنها بیمارستان این شهرستان راه اندازی کردند.

سرهنگ مهدی ابرقویی فرمانده سپاه ابرکوه در حاشیه بازدید از بیمارستان این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن برنامه های محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت سرداران و 275 شهید شهرستان ابرکوه و در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جهادگران برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، با هماهنگی مدیریت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه مقرر شد که گروه های جهادی و افراد داوطلب در شیفت ایثار به مسئولیت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به کمک کادر درمان و بیماران کرونایی این بیمارستان بشتابند.

وی با تقدیر از بسیجیان و تمام کادر درمان، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند، خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که این عزیزان در حال خدمت رسانی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها هستند و نیاز است که از آنان حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «شیفت ایثار» در بیمارستان ابرکوه توسط جهادگران سلامت

راه اندازی «شیفت ایثار» در بیمارستان ابرکوه توسط جهادگران سلامت