مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-16سياسي

مجازات جالب مجرمین آبگرمی؛ اهدا 7 تبلت به دانش آموزان محروم


با توجه به اوضاع و احوال ارتکاب جرم، پیش بینی اصلاح آنان ، ابراز ندامت از عمل ارتکابی ، به استناد ماده 77 قانون مجازات اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میثم خزایی رییس دادگاه حوزه قضایی آبگرم در رابطه با آراء صادره مجرمین آبگرمی گفت: متهمین جرائمی از قبیل تخلف  بهداشتی، نگهداری مشروبات الکلی، اخلال در نظم عمومی و .

داشتند و به  تحمل حبس محکوم شده بوند.

وی افزود: با توجه به اوضاع و احوال ارتکاب جرم، پیش بینی اصلاح آنان ، ابراز ندامت از عمل ارتکابی ، به استناد ماده 77 قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس آن ها به همکاری با کمیته امداد جهت خرید گوشی همراه هوشمند یا تبلت برای دانش آموز نیازمند تبدیل شده و اقلام مورد رای تهیه و در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح نمود: براساس ضوابط قانونی و در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندانرها و با توجه به تفاهم نامه ای که میان دادگستری کل استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی منعقد گردیده، ، دادگاه آبگرم اقدام به صدور مجازات جایگزین نموده است.

خزایی اذعان داشت: هدف از محکوم کردن متهم به مجازات زندان، تضمین آرامش و امنیت جامعه است، ولی در عمل زندان منجر به قطع رابطه زندانی با زندگی عادی، خانواده، کار و دوستانش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات جالب مجرمین آبگرمی؛ اهدا 7 تبلت به دانش آموزان محروم

مجازات جالب مجرمین آبگرمی؛ اهدا 7 تبلت به دانش آموزان محروم