مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-16بين الملل

ائتلاف آمریکایی تعداد نیروها و ماموریت آنها در عراق را تشریح کرد


ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا با افشای تعداد نیروهای خود که در حال حاضر در عراق حضور دارند، آنها را حدود 3000 تن اعلام کرد.

- ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا با افشای تعداد نیروهای خود که در حال حاضر در عراق حضور دارند، آنها را حدود 3000 تن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا فاش کرد 3000 تن از نیروهایش در حال حاضر در عراق حضور دارند.

این ائتلاف در حالی این اطلاعات را منتشر کرد که به تازگی جنجالی بر سر برکناری مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی این کشور و تعیین کریستوفر میلر به عنوان جانشین وزیر دفاع این کشور به پا شد.

در شرایطی که بسیاری از ناظران سیاسی برکناری اسپر و انتصاب میلر پس از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را مقدمه ای برای حمله احتمالی آمریکا به ایران می دانند، اینکه میلر خروج سربازهای باقی مانده این کشور در عراق و افغانستان را اعلام کرد، چه سناریوی جنگ یا حمله احتمالی کنار برود، چه هنوز برقرار باشد، درب دیگری را برای نقض حقوق گشود.

در مورد عراق که به تازگی شاهد حملات هماهنگ شده گروه تروریستی داعش هستیم و آخرین مورد آن هم در نزدیک ترین پایگاه نظامی به بغداد انجام شد، واین ماروتو، سخنگوی ائتلاف تاکید کرد: نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی تعداد نیروها و ماموریت آنها در عراق را تشریح کرد

ائتلاف آمریکایی تعداد نیروها و ماموریت آنها در عراق را تشریح کرد