مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-16پزشكي

آب اصفهان سالم و بدون میکروب است


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان گفت: آب آشامیدنی در استان اصفهان چه در مناطق شهری و چه روستایی، سالم و بدون هرگونه میکروب و مواد شیمیایی مضر است.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان گفت: آب آشامیدنی در استان اصفهان چه در مناطق شهری و چه روستایی، سالم و بدون هرگونه میکروب و مواد شیمیایی مضر است.

فهیمه امیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: همه روزه 23 آزمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب، سنجش سلامت و کیفیت آب در مناطق شهری و روستایی استان اصفهان را انجام می دهند و از لحاظ تعداد آزمایشگاه، اصفهان در جایگاه نخست کشور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکپارچه سازی آزمایشگاه های آب در روستاها و شهرها در ماه های اخیر، دقت و نظارت را افزایش داده است، تصریح کرد: سلامت آب خط قرمز ما در تامین آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای استان اصفهان است و در این ارتباط از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به تعدد آزمایش های مرکز برای تامین آب آشامیدنی سالم و عاری از هر آلودگی اضافه کرد: در 6 ماه نخست امسال 100 هزار آزمایش کُلر در مناطق شهری و 210 هزار از همین نوع آزمایش در روستاهای استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب اصفهان سالم و بدون میکروب است

آب اصفهان سالم و بدون میکروب است