مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-16فرهنگي

تفاهمنامه همکاری معاونان فرهنگی و قرآنی وزارت ارشاد امضا شد


معاونان فرهنگی و قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشستی مشترک، تفاهمنامه «طرح ترویج مضامین نهج البلاغه؛ بازنویسی و بازآفرینی مضامین اخلاق اجتماعی نهج البلاغه» را امضا کردند.

- معاونان فرهنگی و قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشستی مشترک، تفاهمنامه طرح ترویج مضامین نهج البلاغه؛ بازنویسی و بازآفرینی مضامین اخلاق اجتماعی نهج البلاغه را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم امضای تفاهمنامه طرح ترویج مضامین نهج البلاغه؛ بازنویسی و بازآفرینی مضامین اخلاق اجتماعی نهج البلاغه با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‎زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران امروز دوشنبه 26 آبان همزمان با سومین روز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فقهی ‎زاده در ابتدای این جلسه با اشاره به ویژگی‎ های کتاب نهج‎ البلاغه گفت: این کتاب جنبه های شخصیتی امام علی (ع) را نشان می دهد و تنوعی از آرای حضرت علی (ع) را در حوزه های معرفتی، عقیدتی، اخلاقی، تربیتی، سیاسی و فکری در خود جمع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری معاونان فرهنگی و قرآنی وزارت ارشاد امضا شد

تفاهمنامه همکاری معاونان فرهنگی و قرآنی وزارت ارشاد امضا شد