مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-16حوادث

سهل انگاری چه کسانی باعث مرگ مغزی نوجوان اردکانی شد؟


خانواده یک نوجوان اردکانی مدعی هستند که سهل انگاری در پذیرش و درمان از سوی مراکز درمانی اردکان و یزد منجر به مرگ مغزی و فوت فرزندشان شده است.

- ایسنا/یزد خانواده یک نوجوان اردکانی مدعی هستند که سهل انگاری در پذیرش و درمان از سوی مراکز درمانی اردکان و یزد منجر به مرگ مغزی و فوت فرزندشان شده است.

محسن عندلیب اردکانی برادر این نوجوان در گفت وگو با ایسنا در خصوص کم و کیف این ماجرا می گوید: محمدحسین عندلیب جوانی 16 ساله بود که حوالی ساعت 13:30 روز پنج شنبه 21 آبان 99 بر اثر سانحه تصادف مصدوم می شود و ساعت 14 به بیمارستان ضیایی اردکان مراجعه می کند.

وی ادعا می کند: کادر درمان بیمارستان اقدام به سی تی از قفسه سینه و شستشوی چشم هایش که در سانحه تصادف پر از آهک شده بود می کنند ولی در حالی که سر وی تا حدی متورم بود و مدام گلایه از سردرد می کرد، بدون این که از سر وی سی تی اسکن شود حوالی ساعت 16:30، او را از بیمارستان مرخص می کنند.

بنا بر اظهارات برادر این نوجوان اردکانی، کادر بیمارستان بیان می کنند که مشکلی نیست و فقط باید به چشم پزشک جهت معاینه چشم وی مراجعه شود.

وی میگوید: در عصر همان روز با خودروی شخصی به مطب چشم پزشک مراجعه کردیم و این در حالی بود که سطح هوشیاری وی کامل نبود و به حالت نیمه هوش از بیمارستان مرخص شده بود به طوری که چشم پزشک نیز از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری چه کسانی باعث مرگ مغزی نوجوان اردکانی شد؟

سهل انگاری چه کسانی باعث مرگ مغزی نوجوان اردکانی شد؟