مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-16پزشكي

ابلاغ محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان/رنگ بندی برحسب تردد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ابلاغ محدودیت های جدید کرونایی در استان، مصوب ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با هدف کاهش تردد و تجمع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقرر شد تا از روز شنبه اول آذر ماه، محدودیت هایی در حوزه تجمعات و ترددها در بخش های مختلف اداری، تجاری و … در سطح کشور اعمال شود.

ضرورت همراهی مردم معاون استاندار سمنان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر ، درباره کیفیت اجرای این طرح ممنوعیت تردد، توضیح داد: بر این اساس و با توجه به فرمول تبیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رنگ بندی جدید به صورت شهر به شهر و در بازه ی زمانی مستمر هشت روزه در سطح شهرستان ها اعلام شده است.

خجسته پور افزود: نخستین رنگ بندی بر اساس فرمول جدید، روز چهارشنبه هفته جاری از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در سطح کشور رسانه ای خواهد شد و متناسب با این رنگ بندی، محدودیت هایی به مدت یک هفته در تمامی حوزه ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت همراهی مردم با مسئولان در اجرای این طرح، تاکید کرد: مردم و گروه های مختلف شغلی و اصناف بهترین حامی برای اجرای طرح ها محسوب می شوند از سوی دیگر اگر همدلی موجود در بین مردم بیش از پیش افزایش یابد، بی تردید می توانیم شاهد فروکش کردن و کاهش میزان ابتلاء به بیماری کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان/رنگ بندی برحسب تردد

ابلاغ محدودیت های جدید کرونایی در استان سمنان/رنگ بندی برحسب تردد