مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-16سياسي

1400 نفر عضو چهار کتابخانه فیروزکوه/ نیازمند یک پایگاه کتابخانه سیار


رییس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه از استقبال خوب از تنها کتابخانه سیار موجود در شهرستان که در دو سال گذشته راه اندازی شده است، - سید حسن حسینی رییس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع دستور دادند کتابخانه ها تعطیل شد و فقط اداره کتابخانه ها مشغول به کار بوده و در حال حاضر حدود یک ماه و نیم تعطیل است.

رییس اداره کتابخانه های فیروزکوه افزود: هم اکنون کتابخانه ها در فضای مجازی به شکل مسابقات کتابخوانی و نقاشی، معرفی کتاب و نمایشگاه های مجازی فعالیت می کنند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: چهار کتابخانه شهرستان فیروزکوه به نسبت سرانه جمعیت کتابخانه های خوبی هستند؛ یک کتابخانه سیار داریم که به 10 روستا خدمات ارائه می دهد، کتابخانه مرکزی امیری فیروزکوهی در مرکز شهر، کتابخانه ولیعصر در شهرک ولیعصر و کتابخانه سلمان فارسی نیز در بخش ارجمند قرار دارد.

وی عنوان کرد: از نظر پراکندگی کتابخانه ها نسبت به فضا همچنین از نظر کتاب وضعیت مناسبی داریم، به دلیل جمعیت کم می توان گفت که خیلی بالاتر از سطح استانداردها قرار داریم.

رییس اداره کتابخانه های فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: از سالن های کتابخانه ها به خصوص قبل از شروع کنکور سراسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 نفر عضو چهار کتابخانه فیروزکوه/ نیازمند یک پایگاه کتابخانه سیار

1400 نفر عضو چهار کتابخانه فیروزکوه/ نیازمند یک پایگاه کتابخانه سیار