مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-16سياسي

رسانه ها مسئولان را برای اطلاع رسانی محدودیت های اعمالی یاری کنند


رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز از رسانه های گروهی استان خواستار همراهی به منظور اطلاع رسانی گسترده در اجرای محدودیت های اعمالی از یکم آذر ماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نورمحمد فردی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با گرفته می شود بر اساس همکاری مردم و دستگاه ها در رعایت اصول پروتکل های بهداشتی است در این راستا باید تلاش شود در سایه همراهی و همکاری مردم و رسانه های گروهی با کاهش تجمعات از میزان شیوع بیماری کاسته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همیشگی اصحاب رسانه خواستار اطلاع رسانی مناسب در این زمینه شد و گفت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بویژه در اصول خود مراقبتی در کنار همراهی حداکثری با تصمیمات ستاد ملی در اعمال محدودیت ها یا ممنوعیت ها ضرورتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

فردی بر نقش مؤثر رسانه های گروهی در خصوص حمایت همه جانبه و اقناع کننده آنان تاکید کرد و یادآور شد: حمایت همه جانبه و اقناع کننده رسانه ها می تواند فضای اجرا را گسترده تر کرده و طرح مذکور را با حداقل برخوردهای تنبیهی و انضباطی پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مسئولان را برای اطلاع رسانی محدودیت های اعمالی یاری کنند

رسانه ها مسئولان را برای اطلاع رسانی محدودیت های اعمالی یاری کنند