مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-16اجتماعي

آغاز به کار گرمخانه در ملایر/ ظرفیت شب مانی برای 40 نفر


شهردار ملایر از آغاز به کار گرمخانه شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری مکانی را در جوار بوستان معلم برای در امان ماندن افراد بی خانمان و کارتن خواب تدارک دیده تا سرپناهی گرم برای این افراد باشد.

- حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: از سال 96 تاکنون شهرداری ساختمانی را با 220 متر مربع بنا، برای استفاده به عنوان گرمخانه و حفظ جان شهروندانی که جایی برای اسکان ندارند در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این ساختمان امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، تختخواب، وسایل بهداشتی و شوینده، البسه، تلویزیون، یک وعده غذای گرم و.

تدارک دیده شده است.

شهردار ملایر افزود: این گرمخانه همزمان با شروع فصل سرما برای شب مانی بیش از 40 نفر آماده شده و با همکاری خوب اداره اوقاف، غذای مورد نیاز این افراد در یک وعده شام تأمین می شود.

وی از اجرای برنامه مدون و منظم برای اسکان در گرمخانه خبر داد و اظهار کرد: افراد بی خانمان می توانند بدون هیچ محدودیتی بعد از تاریک شدن هوا به گرمخانه مراجعه کنند.

بابایی ادامه داد: این افراد بعد از پذیرش توسط متصدی گرمخانه، استحمام کرده و لوازم همراه را در کمدهای شخصی موجود در آنجا قرار می دهند؛ ضمن اینکه لباس روزانه خود را تعویض و لباس مخصوص گرمخانه را به تن می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گرمخانه در ملایر/ ظرفیت شب مانی برای 40 نفر

آغاز به کار گرمخانه در ملایر/ ظرفیت شب مانی برای 40 نفر