مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-16سياسي

معظل پارکینگ پارک علم و فناوری یزد چه زمان رفع می شود؟


پارک علم و فناوری یزد که در محل کارخانه قدیمی اقبال در یکی از خیابان‎های پرترافیک شهر واقع شده، سالهای متمادی است که با معضل پارکینگ روبروست و به نظر حل این مشکل تنها توسط مسئولان پارک علم و فناوری یزد امکان پذیر نیست بلکه مساعدت و همکاری نهادهای دیگر را می طلبد.

- پارک علم و فناوری یزد که در محل کارخانه قدیمی اقبال واقع شده، مدتهاست با معضل پارکینگ روبرو است و این مجموعه که میزبان بیش از 300 شرکت فناور و نهادهای اکوسیستم فناوری استان و البته دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی است، در مرکز شهر واقع شده و بار ترافیکی و شلوغی این محدوده نیز بر مشکلات آن افزوده است.

خیابان مطهری که از یک طرف به میدان باغ ملی و از سمت دیگر به چهارراه فرهنگیان منتهی است، یکی از خیابان های پررفت و آمد و شلوغ شهر یزد است و همین باعث شده تا مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک یزد همواره از شلوغی خیابان و نبود فضایی برای پارک خودروهای خود گلایه مند باشند چرا که فضای پارکینگ داخل پارک نیز پاسخگوی نیاز آن ها نیست و با توجه به رشد و توسعه روزافزون پارک و افزایش تعداد شرکت ها، این معضل بیش از پیش مشهود شده است.

علیرضا فرخ نیا مدیر عامل شرکت ایده گستر صنعت با انتقاد از کمبود فضای پارکینگ برای شرکت های مستقر در پارک، به ایسنا می گوید: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معظل پارکینگ پارک علم و فناوری یزد چه زمان رفع می شود؟

معظل پارکینگ پارک علم و فناوری یزد چه زمان رفع می شود؟