مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-16سياسي

جمع آوری بیش از 10 هزار مترمکعب نخاله از حاشیه رودخانه کشف رود


مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود، از جمع آوری بیش از 10 هزار مترمکعب نخاله تخلیه شده در حاشیه این رودخانه در محورهای پل سیمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، عبدالله سلطان احمدی اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع سلامت مردم و ساکنین منطقه منفصل خدمات شهری در مجاورت کشف رود و همچنین پیگیری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر بحرینی حدود 10 هزار متر مکعب نخاله و زباله تخلیه شده در محور پل سیمان و محدوده های پیرامونی آن جمع آوری شده است و به جهت پیشگیری از وقوع مجدد این تخلف، در طول رودخانه مسیر دسترسی به بستر رود با دیوارهای بتنی و نیوجرسی به میزان بیش از 1000 متر طول مسدود شده است.

مدیر پروژه ساماندهی رودخانه کشف رود ادامه داد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد بیش از 90 درصد نخاله های تخلیه شده به حاشیه رودخانه کشف رود، در محدوده کلات تا پل سیمان و همچنین پنجتن تا پل دوم گاز تخلیه می شود که در نظر داریم در این مسیر با ظرفیت های شهرداری این تخلف را به حداقل برسانیم.

وی افزود: به همین منظور همسو با ساماندهی بستر این رودخانه کهن، اقدامات مختلفی در راستای ممانعت از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه کشف رود در حال انجام است که از آن جمله می توان به بستن مسیرهای دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 10 هزار مترمکعب نخاله از حاشیه رودخانه کشف رود

جمع آوری بیش از 10 هزار مترمکعب نخاله از حاشیه رودخانه کشف رود