مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-16فرهنگي

راه یابی نمایش «یک و بیست دقیقه بامداد» به جشنواره «سردار آسمانی»


مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان از راه یابی نمایش «یک و بیست دقیقه بامداد» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی به جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» خبر داد.

- خرم آباد- مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان از راه یابی نمایش یک و بیست دقیقه بامداد به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی به جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مینا سپهوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از ارزیابی و اعلام دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی نمایش یک و بیست دقیقه بامداد به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی هنرمند خوب و ارزنده از شهرستان بروجرد به عنوان جدیدترین نمایش گروه شهرآشوب به بخش نهایی این جشنواره ملی راه یافت.

وی افزود: پس از بررسی 65 اثر رسیده به بخش صحنه ای دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی توسط هیئت ارزیابی آثار این بخش متشکل از شهرام احمدزاده، دکتر مهدی نصیری و مازیار رشیدصالحی، 12 اثرِ برگزیده و راه یافته به بخش نهایی اعلام شد که نمایش یک و بیست دقیقه بامداد به نویسندگی و کارگردان پژمان شاهوردی در میان آثار راه یافته به جشنواره است.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان یادآور شد: دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی به مناسبت پاسداشت نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش نمایش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی نمایش «یک و بیست دقیقه بامداد» به جشنواره «سردار آسمانی»

راه یابی نمایش «یک و بیست دقیقه بامداد» به جشنواره «سردار آسمانی»