مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-16سياسي

المان مدافعان سلامت در اردبیل رونمایی می شود


شورای شهر اردبیل در تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت در ایام کرونا المان این جان برکفان عرصه سلامت را در پارک مقابل بیمارستان امام خمینی شهر اردبیل رونمایی خواهد کرد.

- ایسنا/اردبیل نائب رییس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل در تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت در ایام کرونا المان این جان برکفان عرصه سلامت را در پارک مقابل بیمارستان امام خمینی شهر اردبیل رونمایی خواهد کرد.

زهرا قدیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای شهر و با تلاش شهرداری اردبیل این تندیس و المان آماده شده تا با نصب در مقابل بیمارستان امام خمینی شهر اردبیل به صورت رسمی رونمایی شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده این المان که یادآور فداکاری و تلاش دلسوزانه مدافعان سلامت است، در اردبیل رونمایی شده و زینت بخش ابن منطقه از شهر اردبیل شود.

نائب رییس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در هشت ماه اخیر کادر درمانی اعم از پزشکان، پرستاران و بهیاران بیشترین زحمات را در صیانت و حفاظت از جان مردم در برابر بیماری منحوس کرونا داشتند که اعضای شورای پنجم شهر اردبیل به نوبه خود با حضور در مراکز بیمارستانی و مناسبت های مختلف تجلیلی را از این نیروهای خدوم داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان مدافعان سلامت در اردبیل رونمایی می شود

المان مدافعان سلامت در اردبیل رونمایی می شود