مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-16اقتصادي

170 دوربین ثبت سرعت در کرمانشاه نصب می شود


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: نصب 170 دوربین ثبت سرعت با حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در بزرگراه ها در دستور کار است.

- محسن ارجمندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ایمنی در سطح معابر یکی از مسائلی و مشکلاتی است که در سطح شهر با آن مواجهه هستیمو این ایمنی تنها با رعایت قوانین و مقررات تامین می شود.

وی یکی از بهترین راه های کنترل رانندگان و رعایت قوانین را نصب دوربین های ثبت تخلف دانست و گفت: هم اکنون هفت دوربین ثبت سرعت و 20 دوربین نظارتی شهرداری در سطح شهر فعال است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه از در دستور کار بودن نصب 170 دوربین ثبت سرعت با حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در شهر خبر داد و گفت: 170 دوربین ثبت تخلف از جمله ثبت سرعت، ثبت تقاطع ها عبور از چراغ قرمز و ثبت تخلف عبور از محدوده های طرح ترافیک و همچنین ثبت تخلف از محدوده های خط ویژه اتوبوس و سایر تخلفات که نیاز به سرمایه گذاری کلانی دارد را در برنامه داریم که از طریق جذب سرمایه گذاری این کار را انجام می دهیم.

ارجمندی در خصوص بحث نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز، گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه طی سال آینده کلا فرسوده می شوند، در این راستا رای زنی هایی با وزارت کشور ، سازمان شهرداری ها و برنامه و بودجه صورت گرفته که تفاهمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 دوربین ثبت سرعت در کرمانشاه نصب می شود

170 دوربین ثبت سرعت در کرمانشاه نصب می شود