مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-16سياسي

اقدام داوطلبانه جوانان ساری در راستای پیشگیری از کرونا+ عکس و فیلم


مدیر خانه جوانان استان مازندران گفت: رهبر ما از نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح خواستند بار دیگر وارد میدان شوند، در این خصوص گروه ما اقدام به ضدعفونی کردن معابر و گذرگاه های مرکز استان کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در روزهایی که کشور در پیک سوم کرونا ویروس قرار دارد، نگرانی ها در خصوص ابتلا به این ویروس ناشناخته همچون روزهای پایانی سال گذشته در وجود مردم اوج گرفته است.

بنا بر دستور سازمان جهانی بهداشت، رعایت اقدامات پیشگیرانه از جانب مردم همچون استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده می تواند گامی موثر باشد، در کنار این مسائل اقدامات داوطلبه جوانان در سطح شهر را شاهدیم.

  میلاد قربانی مدیر خانه جوانان استان مازندران و عضو مجمع جوانان استان مازندران در این رابطه می گوید؛ ما اعضای خانه جوانان استان با همکاری فرمانداری ساری اقدام به ضدعفونی کردن نقاط آسیب پذیر شهر کردیم.

کرونا با اشاره به حضور پر شمار نیروهای داوطلب در ماه های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان همانند کمک به پرستاران، ضدعفونی کردن دستگاه ها و معابر، راهنمایی خانواده ها و کمک به افراد سالمند، استمرار این فعالیت ها را مورد تأکید قرار دادند، ما پای کار آمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام داوطلبانه جوانان ساری در راستای پیشگیری از کرونا+ عکس و فیلم

اقدام داوطلبانه جوانان ساری در راستای پیشگیری از کرونا+ عکس و فیلم