مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-16پزشكي

نیازمند تجهیزات بیمارستانی هستیم/71 درصد کسبه کرمان پروتکل ها را رعایت می کنند


نیازمند تأمین بسیاری از امکانات و تجهیزات برای بیمارستان های استان کرمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی پیش از ظهر امروز  در ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیران بهداشت و کشور به نمایندگی از مرکز استان و شهرستان های تابعه با اشاره به گزارشی از وضعیت در حال اجراست.

فصیحی هرندی عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 353 نفر در بیمارستان های استان بستری اند که 699 نفر از این بستری ها بیماران قطعی کووید 19 هستند و 654 نفر مشکوک، از بستری ها 200 نفر در آی سی یو و 91 وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار تخت آماده در بیمارستان ها داریم که یک هزار و353 تخت اشغال است و سعی شده تا 2 هزار تخت آماده نقاهتگاهی در استان ایجاد شود.

فرماندار رفسنجان در ادامه در خصوص بازرسی های صورت گرفته از اصناف بیان کرد: 71 درصد از کسبه استان نسبت به رعایت پروتکل ها همراهی لازم داشتند و افراد و کسبه ای که همراهی لازم نداشتند تذکر شفاهی و کتبی گرفته و با 214 واحد برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم 75 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، افزود: در ماه های قبلی رعایت مردم زیر 50 درصد بود که این امر موجب شد شیوع بیماری در استان گسترش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تجهیزات بیمارستانی هستیم/71 درصد کسبه کرمان پروتکل ها را رعایت می کنند

نیازمند تجهیزات بیمارستانی هستیم/71 درصد کسبه کرمان پروتکل ها را رعایت می کنند