مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-16بين الملل

تونس خواستار رفع ظلم از ملت فلسطین شد


وزارت خارجه تونس در بیانیه ای از جامعه جهانی خواست به مسئولیت خود برای رفع ظلم از ملت فلسطین عمل کرده و با طرح های صهیونیست ها برای توسعه شهرک سازی از اراضی اشغالی فلسطین مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تونس در بیانیه ای به مناسبت سی ودومین سالروز صدور بیانیه استقلال فلسطین توسط یاسر عرفات رییس فقید سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) خواستار مقابله با تجاوزات صهیونیست ها شد.

در این بیانیه آمده است که تونس بار دیگر از شورای امنیت و جامعه جهانی می خواهد که به مسئولیت خود برای رفع ظلم از ملت بی دفاع فلسطین و حمایت از حقوق مشروع آن عمل کرده و با قاطعیت با تمامی طرح های توسعه طلبانه شهرک سازی اسراییل مقابله کند.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، در این بیانیه آمده است که هدف از این طرح ها تحمیل واقعیت ها و به چالش کشاندن معاهدات، قوانین و عرف بین الملل است.

وزارت خارجه تونس همچنین بر حمایت کشورش از حقوق ملت فلسطین از جمله تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تأکید کرد و درباره استمرار تجاوزات رژیم اشغالگر، افزایش تنش و احساس ناامیدی و سرخوردگی ناشی از این تجاوزات هشدار داد.

در این بیانیه همچنین بر حمایت از آغاز روند حقیقی صلح با مشارکت گسترده بر اساس قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونس خواستار رفع ظلم از ملت فلسطین شد

تونس خواستار رفع ظلم از ملت فلسطین شد