مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-16اقتصادي

سازنده واکسن کرونا: زمستان سال آینده شرایط عادی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اوگور شاهین، رییس شرکت آلمانی بایون تک در مصاحبه ای مدعی شد که اگر واکسن کرونای مشترک دو شرکت بایون تک و فایزر به زودی روانه بازار شود، - احتمال می رود که دو شرکت آلمانی و آمریکایی به طور مشترک نخستین واکسن کرونا را به بازار عرضه کنند و به اعتقاد رییس شرکت آلمانی بایون تک، زمستان آینده شرایط عادی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اوگور شاهین، رییس شرکت آلمانی بایون تک در مصاحبه ای مدعی شد که اگر واکسن کرونای مشترک دو شرکت بایون تک و فایزر به زودی روانه بازار شود، امید به این که زمستان سال 2021 میلادی (1400) شرایطی عادی بشود، زیاد است.

وی در گفت وگویی با شبکه خبری بی بی سی تاکید کرد: با تحولاتی که اخیرا در زمینه گسترش ویروس کرونای جدید (سارس کوو2) صورت گرفته است، امسال زمستان سختی خواهیم داشت.

او تاکید می کند که حتی اگر در سال جاری میلادی واکسن شرکت او به بازار عرضه شود، تاثیری بر شمار مبتلایان تا چند ماه آینده نخواهد داشت.

بایون تک و فایزر در حال فراهم کردن شرایط برای ارائه 300 میلیون دوز واکسن تا آوریل سال آینده هستند.

تابستان، امکان خوبی برای کاهش ابتلا پرفسور شاهین معتقد است که در طول تابستان شاهد موفقیت هایی در زمینه مقابله با سارس کوو2 خواهیم بود، به ویژه این که در فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده واکسن کرونا: زمستان سال آینده شرایط عادی خواهد بود

سازنده واکسن کرونا: زمستان سال آینده شرایط عادی خواهد بود