مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-16سياسي

فتح و حماس نشست های جدیدی در قاهره برگزار می کنند


عضو دو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش و مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که دو هیات از فتح و حماس نشستی را در قاهره در چارچوب تکمیل تلاش ها برای پایان دادن به دودستگی ها و تحقق آشتی برگزار می کنند.

- عضو دو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش و مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که دو هیات از فتح و حماس نشستی را در قاهره در چارچوب تکمیل تلاش ها برای پایان دادن به دودستگی ها و تحقق آشتی برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزام الاحمد، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش و کمیته مرکزی جنبش فتح در مصاحبه با ارم نیوز، با بیان این مطلب، گفت: این دیدار بنا به درخواستی برگزار می شود که دو جنبش فتح و حماس پیشتر به مسئولان مصری ارائه داده بودند.

قاهره نیز خواهان موافقت محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با این دیدار و برگزاری آن بعد از پایان انتخابات مصر شد.

وی تصریح کرد: حماس مجدداً درخواست خود را برای برگزاری این دیدار که به دلیل انتخابات پارلمانی مصر به تعویق افتاده بود، مطرح کرد و بعد از پایان این انتخابات، مسئولان مصری با فتح و حماس جهت برگزاری این دیدار تماس برقرار کردند.

عزام الاحمد خاطرنشان کرد: ما در جنبش فتح امیدوار هستیم که حماس موضع رسمی خود را نسبت به انتخابات اعلام کند و اینکه پیامی به محمود عباس از طریق هیات ما مبنی بر موافقت با برگزاری انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح و حماس نشست های جدیدی در قاهره برگزار می کنند

فتح و حماس نشست های جدیدی در قاهره برگزار می کنند