مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-16سياسي

پخش مستند روایت زندگی شهید زین الدین از رادیو معارف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند رادیویی پنجره روایت زندگی شهید مهدی زین الدین از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را بیان می کند، دراین برنامه همرزمان و دوستان شهید مهدی زین الدین خاطراتی از وی که به نحوه زندگی و فعالیت های سیاسی و فرهنگی این .

- شبکه رادیویی معارف در مستند رادیویی پنجره فعالیت های فرهنگی و سیاسی شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی ابن ابی طالب را بازگو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند رادیویی پنجره روایت زندگی شهید مهدی زین الدین از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را بیان می کند، دراین برنامه همرزمان و دوستان شهید مهدی زین الدین خاطراتی از وی که به نحوه زندگی و فعالیت های سیاسی و فرهنگی این شهید اختصاص دارد را بازگو می کنند.

گفتنی است که شهید مهدی زین الدین یکی از فرماندهان و نامداران دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بشمار می رود که بابر خورداری از بینش عمیق سیاسی درخنثی کردن حرکت های انحرافی و ضدانقلابی گروهک های تروریستی نقش بسزایی داشت و در دوران دفاع مقدس با فرماندهی لشکر 17 علی ابن ابی طالب رشادت های بسیاری در جبهه های نبرد حق علیه باطل از خود نشان داد.

مستند رادیویی پنجره به تهیه کنندگی فاطمه عسکری دوشنبه 26 آبان ساعت 8:40 برروی آنتن شبکه رادیویی معارف می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند روایت زندگی شهید زین الدین از رادیو معارف

پخش مستند روایت زندگی شهید زین الدین از رادیو معارف