مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-16فرهنگي

تجلیل از مولفان و ناشران فعال ایلام در هفته کتاب


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و هشتمین دوره هفته ی کتاب با مشارکت موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام در حال اجراست و در این هفته از ناشران و مولفان فعال و پرتلاش به صورت مجازی تقدیر می شود.

- ایسنا/ایلام معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و هشتمین دوره هفته ی کتاب با مشارکت موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام در حال اجراست و در این هفته از ناشران و مولفان فعال و پرتلاش به صورت مجازی تقدیر می شود.

یونس قیطانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت فضاهای مجازی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی اظهار کرد: فضای مجازی کاردکردهای بی شماری دارد و می تواند خدمات موثری به جوامع هدف ارائه دهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بهره گیری از این فرصت تلاش دارد تا برخی از برنامه های هفته کتاب را در این فصا اجرایی و عملیاتی کند.

وی افزود: آیین تجلیل و تقدیر از ناشران و مولفان فعال که در بازه ی زمانی آبان 98 تا آبان 99 دارای معیارهای انتخاب ناشر و مولف فعال هستند در هفته ی کتاب به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برنامه های هفته ی کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام پیش تر توسط دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مولفان و ناشران فعال ایلام در هفته کتاب

تجلیل از مولفان و ناشران فعال ایلام در هفته کتاب