مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-16سياسي

تعامل با دولت برای تعیین منابع طرح تأمین کالاهای اساسی


مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس با تأکید بر ضرورت مثبت شدن تراز عملیاتی بودجه، گفت: تلاش مجلس بر این است تا تراز عملیاتی بودجه را از حالت منفی درآورده و رویکرد تحولی در آن ایجاد کند.

- مشاور قالیباف با اشاره به نشست رؤسای کمیسیون ها و هیأت رییسه مجلس: تعامل با دولت برای تعیین منابع طرح تأمین کالاهای اساسی مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس با تأکید بر ضرورت مثبت شدن تراز عملیاتی بودجه، گفت: تلاش مجلس بر این است تا تراز عملیاتی بودجه را از حالت منفی درآورده و رویکرد تحولی در آن ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون ها و هیأت رییسه مجلس که صبح امروز(دوشنبه، 26 آبان ماه) برگزار شد، پرداخت و گفت: نحوره اصلاح ساختار و احکام بودجه در این نشست بررسی شد.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت ارسال احکام در ارتباط با شرکت های دولتی را آغاز کرده، تصمیم بر آن شد تا راهکارهایی که توافق بهتری در پیشبرد اصلاح ساختار بودجه با دولت ایجاد می کند، صورت گیرد.

وی افزود: تلاش بر این است که احکامی با رویکرد تحولی به تصویب برسد تا تراز عملیاتی بودجه از حالت منفی در آمده و بودجه 1400 نیز به گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با دولت برای تعیین منابع طرح تأمین کالاهای اساسی

تعامل با دولت برای تعیین منابع طرح تأمین کالاهای اساسی