مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-16سياسي

نهادهای انقلابی برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نهادهای انقلابی باید برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند، گفت: طرح های صنعتی نیز نباید فراموش شوند و بر اساس نیازمندی های استان صنایع پایه گذاری شوند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نهادهای انقلابی باید برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند، گفت: طرح های صنعتی نیز نباید فراموش شوند و بر اساس نیازمندی های استان صنایع پایه گذاری شوند.

مهرداد ویسکرمی در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان که 25 آبان ماه صورت گرفت، با ابراز خرسندی از انتصاب حامد ویسکرمی در این منصب و تأکید بر لزوم فعالیت جهادی نهادهای انقلابی در رفع مشکلات دامنگیر کشور، اظهار کرد: نهادهای انقلابی بایستی اقدامات اساسی در حیطه اشتغال زایی انجام داده و با برنامه ریزی درازمدت به رفع بیکاری جوانان استان محروم لرستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات اشتغالزایی می تواند در حیطه های متناسب با شرایط جغرافیایی و بومی استان مانند کشاورزی و دامپروری انجام شود، ادامه داد: با این کار می توان لرستان را به قطب کشاورزی و دامپروری کشور تبدیل کرد و این در حالی است که استان لرستان در زمینه های کشاورزی و تولید خشکبار و برخی میوه ها چون انجیر، انار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای انقلابی برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند

نهادهای انقلابی برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند