مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-16پزشكي

راهکارهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران کرونا


عضو هیئت مدیره انجمن تغذیه ایران با بیان اینکه با توجه به دستورات غذایی ساده می توان سیستم دفاعی بدن را همیشه آماده نگه داشت، گفت: برای تقویت سیستم دفاعی بدن نباید در مصرف مواد غذایی و مکمل ها تفریط کرد و بدن را در شرایط مخاطره و در معرض عوارض مختلف قرار داد.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت مدیره انجمن تغذیه ایران با بیان اینکه با توجه به دستورات غذایی ساده می توان سیستم دفاعی بدن را همیشه آماده نگه داشت، گفت: برای تقویت سیستم دفاعی بدن نباید در مصرف مواد غذایی و مکمل ها تفریط کرد و بدن را در شرایط مخاطره و در معرض عوارض مختلف قرار داد.

دکتر حمیدرضا طغیانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص راهکارهای تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران همه گیری کرونا، اظهار کرد: برای تقویت سیستم ایمنی بدن در درجه اول باید مراقب ساعت بیولوژیک بدن باشیم، درحالی که بسیاری از افراد به خاطر محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا، ساعات زیادی در منزل هستند و تا دیر وقت بیدار می مانند، اما دیر خوابیدن باعث به هم خوردن ساعت بیولوژیک و تضعیف سیستم دفاعی بدن می شود.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر اهمیت توجه به چرخه منظم خواب و خواب شبانه، گفت: برخی افراد به دلیل چرخه معیوب خواب، شب ها تا دیر وقت بیدار می مانند و صبح تا ساعت 10 تا 11 خواب هستند، در این شرایط تکلیف آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران کرونا

راهکارهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران کرونا