مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-16سياسي

شیوه های مدیریت دفاع مقدس کمرنگ شده است/برای ما شهادت یعنی پیروزی


فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم گفت: فرماندهان شهید ما اعتقاد داشتند فرمانده اصلی امام حسین (ع) است و با همان روش جنگ را فرماندهی می کردند اما امروز این شیوه مدیریتی کمرنگ شده است.

- قم- فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم گفت: فرماندهان شهید ما اعتقاد داشتند فرمانده اصلی امام حسین (ع) است و با همان روش جنگ را فرماندهی می کردند اما امروز این شیوه مدیریتی کمرنگ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا محدودیت برگزار شد گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب هدف از اجرای چنین برنامه های اثر بخشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: اگر فعالیت های شهدا و خصوصیات آن ها را بشناسیم و بدانیم چه اهداف والایی داشتند و مقصدشان کجا بوده است قطعاً جامعه به سمت رستگاری رهنمون می شود.

امیر اسدی با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر مقاومت و پیروزی است و شهدا هیچ گاه تسلیم دشمن نشدند گفت: در فرهنگ ما شهادت یعنی پیروزی و در این مسیر شکست معنی ندارد و ما هیچگاه در جنگ حق علیه باطل دچار شکست نمی شویم.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم ذره ای از خاک ما توسط اجنبی اشتغال شود و یا زیر سلطه بیگانگان برویم تصریح کرد: شهدا امانتی سنگین به ما سپرده اند، امروز در این جایگاه مقدس قسم می خوریم ذره ای از عقاید این خانواده های معظم کوتاه نمی آییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های مدیریت دفاع مقدس کمرنگ شده است/برای ما شهادت یعنی پیروزی

شیوه های مدیریت دفاع مقدس کمرنگ شده است/برای ما شهادت یعنی پیروزی