مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:302020-11-16پزشكي

دستگاه سی تی اسکن بالاخره به بیمارستان تایباد رسید


مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: تنها بیمارستان این شهرستان به دلیل خرابی دستگاه سی تی اسکن طی چند ماه گذشته از خدمات آن بی بهره بوده ولی در حال حاضر این مشکل رفع شد و این دستگاه به بیمارستان رسید.

- حیدر احسانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تنها دستگاه سی تی اسکن شهرستان تایباد که علاوه بر بیماران تایباد مراجعه کنندگان باخرز را هم پاسخگو بود چند ماهی است از کار افتاده و به دلیل هزینه بالای تعمیر قادر به ارائه خدمات نبودیم و امروز پس از پیگیری های انجام شده توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد خریداری و به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهر تایباد تحویل داده شد.

وی ادامه داد: قیمت آزاد این دستگاه 150 میلیارد ریال است که با پیگیری های انجام شده توسط نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به قیمت یارانه ای خریداری و تحویل بیمارستان تایباد شد.

احسانی بیان کرد: هزینه تجهیزات جانبی این دستگاه برای نصب و راه اندازی بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده که توسط مجمع خیرین سلامت تامین شده است و با توجه به یک سری اقدامات اولیه برای به کارگیری دستگاه تا حدود 2 هفته دیگر آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه سی تی اسکن بالاخره به بیمارستان تایباد رسید

دستگاه سی تی اسکن بالاخره به بیمارستان تایباد رسید